Opbergen en organiseren
Opbergen en organiseren in combinatie met je werkplek
Je kent het vast en zeker wel. Er ligt een stapel papierwerk op je bureau, pennen liggen verdeeld over het werkblad of je hebt meerdere notitieblokken op het bureau liggen. Het zijn allemaal voorbeelden van voorwerpen die een bureau redelijk rommelig kunnen laten ogen. Niet altijd even handig, want hierdoor kun je sneller afgeleid raken van je dagelijkse taken. Pas de term ''opbergen en organiseren'' toe op je werkplek, en zorg voor een efficiënte manier van werken.Kies voor een clean desk policy door het toepassen van opbergen en organiseren
Binnen verschillende bedrijven wordt vandaag de dag een clean desk policy gehanteerd. Hierdoor ben je altijd zeker van een schoon en opgeruimd bureau, wat direct de productiviteit stimuleert. Dit kun je ook eenvoudig en snel thuis doorvoeren. Kies bijvoorbeeld voor een van de:
- Prullenbakken
- Opbergdozen
- Tijdschriftenrekken
- Memoborden
Artikelen op je bureau geordend in een mum van tijd
Het opbergen en organiseren van werk artikelen hoeft helemaal niet zo lastig te zijn. Sterker nog, met de accessoires op deze pagina heb je dit binnen een mum van tijd gedaan. De bureau accessoires zijn daarnaast ook erg leuk om naar te kijken en tillen de sfeer van je kantoorruimte direct naar een hoger niveau. Ook zijn de accessoires gemaakt van de beste materialen en uitgevoerd in leuke kleuren en prints.
Sleutelbakjes
Het opbergen en organiseren van spulletjes kun je ook toepassen voor de rest van je huis. Hoe vaak is iemand zijn sleutels kwijt en zorgt dit voor stress? Vaak komt dit voor als je haast hebt. Door het gebruiken van een sleutelbakje weet je altijd waar je je sleutels gelaten hebt. Zo zijn er nog tal van voorbeelden hoe je je huis efficiënter kan inrichten!